Loading your location

Love, Chunibyo & Other Delusions The Movie: Take Me On

Love, Chunibyo & Other Delusions The Movie: Take Me On

DirectorTatsuya Ishihara

CastsUesaka Sumire, Uchida Maaya, Akasaki Chinatsu

Duration93 minutes

RatingR (Remaja)

GenreANIMATION

Trailer & Sinopsis

Bahasa Indonesia - Yuuta dan Rikka ada di tahun ketiga SMA. Satu hari di musim semi, Touka mengatakan ia akan membawa Rikka ke Italia bersamanya, karena pekerjaannya mulai mapan di sana, dan ia ingin mereka sekeluarga pindah ke sana. Touka juga khawatir kalau Rikka tidak cukup pandai untuk masuk universitas di Jepang. Teman-teman Yuuta, yang tidak ingin terpisah darinya, menyarankannya untuk kabur bersama Rikka. Terjadilah petualangan melintasi Jepang.
English - Yuuta and Rikka are on their third year of high school. One day in Spring, Touka declares that she will take Rikka to Italy with her, as her job has stabilized there and thinks they should migrate together as a family. Touka is also worried about Rikka not being competent enough to advance to universities in Japan. The gangs from the club suggested Yuuta, who doesn't want to be separated, to elope with Rikka. A runaway drama throughout Japan begins.
(In Japanese with Indonesian/English subtitles)

Film Love, Chunibyo & Other Delusions The Movie: Take Me On sudah tayang di bioskop sejak tanggal 23 Mei 2018 - 05 Juni 2018

Tulis komentar, berikan review (rating) atau tambahkan foto nonton kamu

SIMILAR MOVIES

The Wild Robot
Mobile Suit Gundam Seed Freedom
Panji Tengkorak
Mufasa: The Lion King

COMING SOON

Kaka Boss
THE JOURNEY: ANGKLUNG GOES TO EUROPE
Kingdom of the Planet of the Apes
Dosen Ghaib: Sudah Malam Atau Sudah Tahu